Workshop Arno Kramer — Teylers Museum

Workshop Arno Kramer

Aquarelleren is een kunst

22 april 2015, 14:00 - 16:00

Arno Kramer (1945). Hij schildert, maakt grafiek en schrijft poëzie, maar is vooral bekend geworden door zijn tekeningen en grafische werk, waarop hij zich inmiddels heeft toegelegd.

Hij exposeerde in binnen- en buitenland en zijn werk is vertegenwoordigd in verschillende museale collecties waaronder die van het Stedelijk Museum Amsterdam en Teylers Museum Haarlem.

Kramer is werkzaam in Nederland en Ierland.

Workshop: inleiding (discussie) over het fenomeen aquarel in relatie tot de toepassing van waterverf in het hedendaagse tekenen. De deelnemers nemen eigen werk mee (aquarellen) waar ze tijdens de workshop aan verder kunnen werken en dat Kramer kritisch zal bekijken.

- voor gevorderden

- 22 april in Teylers Museum (14.00 uur) , 20 mei De Mesdag Collectie (14.00 uur)

Kosten zijn 45 euro (exclusief entreekaart)
Kosten zijn inclusief gebruik materialen, koffie of thee en een gratis poster.

reserveren Teylers Museum via deze link.

reserveren De Mesdag Collectie via info@demesdagcollectie.nl

Koop je tickets online