Het raadsel van alles wat leeft — Teylers Museum

Het raadsel van alles wat leeft

Kindercollege door Jan Paul Schutten (va. 8 jaar)

28 februari 2018, 14:00 - 14:45

Van miniminuscuul tot gigagigantisch. Hoe ziet het kleinste van het kleinste eruit? Hoe groot is het complete heelal? Wat hebben het kleinste en het grootste met elkaar te maken? En hoe komt het dat we door deze vragen te op te lossen kunnen ontdekken waar alles vandaan komt: de aarde, jij, alle sterrenstelsels, andijvie, kamelen, Gerard Joling en geitenkaas?

Jan Paul Schutten vertelt je in de prachtige Gehoorzaal van het museum alles over 'Het Raadsel van alles wat leeft'.

Als je dit college echt niet wilt missen raden we je aan om op tijd te komen. We hebben 150 plekken in onze zaal. Helaas is het voor dit college niet mogelijk om vooraf te reserveren. Op de dag zelf kun je bij de kassa een kaartje halen en ben je zeker van je plaats. Het boek wordt verkocht in de museumwinkel, Jan Paul Schutten zal de boeken dan ook signeren.

Koop je tickets online