Kijkje achter de schermen — Teylers Museum

Kijkje achter de schermen

Rondleiding achter gesloten deuren

13 april 2019 t/m 14 april 2019

Altijd willen weten, waar de trap in de Ovale Zaal toe leidt….? En wat er achter al die deuren verborgen wordt gehouden? Hoe de Gehoorzaal eruit ziet waar professor Lorentz ooit zijn beroemde lezingen hield? Of super benieuwd naar onze bijzondere bibliotheek? Kom dan naar Teylers Museum voor een kijkje achter de schermen.

Deze rondleidingen vinden plaats op zaterdag 13 april op 12.00 tot 13.00 uur en van 13.30 tot 14.30 uur. Op zondag vindt er slechts één rondleiding plaats van 12.00 tot 13.00 uur. Deelname is gratis voor bezoekers (excl. museumentree). Reserveren is niet mogelijk. Maximumcapaciteit: 20 bezoekers. Het kijkje achter de schermen is geschikt voor alle leeftijden vanaf 6 jaar. Verzamelpunt: De Ovale Zaal.

Deze activiteit is onderdeel van het programma tijdens de Nationale Museumweek.

Koop je tickets online