Kunst en Vliegwerk: Spelen met spiegels — Teylers Museum

Kunst en Vliegwerk: Spelen met spiegels

Familie-inloopworkshop (vanaf 4 jaar) op zondagmiddag - tickets online

25 september 2022 t/m 29 januari 2023

Tijdens de tentoonstelling Hockney's Eye ben je elke zondagmiddag welkom bij de inloop-familieworkshop Kunst en Vliegwerk: Spelen met spiegels. In de vakanties zijn er vaak nog extra workshops en activiteiten!

Spiegels zijn spannend. Links wordt rechts en rechts links, voor wordt achter en onder boven. David Hockney werkt daarom ook graag met spiegels. Hij houdt ervan om de wereld van meer kanten te bekijken! Ga net als hij spelen met spiegels en maak een kleurige, spannende tekening. Of maak een bijzondere eigen wereld met verschillende voorwerpen en gekleurd papier en maak daarvan foto's met je telefoon.

Voor wie: iedereen vanaf 4 jaar
Wanneer:
 elke zondag tussen 25 september en 29 januari (uitgezonderd 25 december en 1 januari)
Tijden: van 13.00 tot 15.30 uur (inloop tot 15.00 uur mogelijk)
Locatie: Educatief Paviljoen (achter het museumcafé)
Praktische informatie: de workshop zijn gratis op vertoon van een entreebewijs voor het museum.

Let op: in de periode 23 september tot en met 29 januari is het noodzakelijk om van tevoren een ticket met tijdslot voor het museum te bestellen. Dit kan alleen online.

Meer informatie over de activiteiten in de kerstvakantie.

Koop je tickets online