Teylers Museum – Winkel van de Verwondering geopend — Teylers Museum

Teylers Museum – Winkel van de Verwondering geopend

Protestactie tegen de sluiting van de culturele sector

19 januari 2022, 13:00 - 16:00

Wees woensdagmiddag 19 januari tussen 13.00 en 16.00 uur welkom in Teylers Museum, je veilige Winkel van de Verwondering. Hier kun je alles vinden wat je nodig hebt: een pondje kunst, tien kilo wetenschap, vele kubieke meters schoonheid en natuurlijk de leukste cadeautjes voor in het quarantainepakket voor je buren. Kortom: alles voor een gezonde geest in je gezonde lichaam.

Protestactie

Ook Teylers Museum sluit zich aan bij de protestactie van de culturele sector tegen het beleid van de overheid. Niet omdat we de wetenschappelijke onderbouwing van het coronabeleid in twijfel trekken, maar omdat musea als doorstroomlocatie net zo veilig open kunnen als winkels. Dat hebben we eerder al laten zien.

Daarom zijn we woensdagmiddag geopend. Wees gratis welkom en haal je hart op aan al onze essentiële artikelen. Uiteraard houden we ons aan alle geldende coronamaatregelen: reserveer je gratis ticket van tevoren, draag een mondkapje en houd 1,5 meter afstand. Ook een coronatoegangsbewijs in de vorm van een QR-code plus identiteitsbewijs is verplicht. Reserveren is deze middag noodzakelijk, dat kan via deze link.

In verband met werkzaamheden is Pieter Teylers Huis gesloten en ook ons museumcafé zal deze middag niet geopend zijn.

We verheugen ons erop je weer te zien!

Museum Gym in heel Nederland

Op woensdag 19 januari openen musea door het hele land op ludieke wijze hun deuren om ruimte te geven aan (mentale) fitheid. De musea sluiten hiermee aan bij de actiedag van de culturele sector. Kijk op de website van de Museumvereniging voor alle acties en deelnemende musea en doe mee! #MuseumGym #OpenCultuur

Koop je tickets online