Word jij de 150.000ste bezoeker? — Teylers Museum

Word jij de 150.000ste bezoeker?

Museum zet alle bezoekers zondag 18 december in het zonnetje

18 december 2016, 11:00 - 17:00

Aanstaande zondag 18 december wordt de 150.000ste bezoeker verwacht in Teylers Museum. 2016 is daarmee nu al het best bezochte jaar ooit. Teylers viert dit succes zondag met de mensen om wie het allemaal draait, de museumbezoekers. Iedereen ontvangt een boek over de geschiedenis van het museum, iets lekkers en wie wil, krijgt een jaar lang Vriendschap cadeau. Dat betekent een jaar lang zo vaak naar het museum als je wil, het tijdschrift Teylers Magazijn thuis ontvangen en uitgenodigd worden voor speciale bijeenkomsten waar je nog meer hoort en ziet van het museum. Natuurlijk wordt de 150.000ste bezoeker nog eens extra in het zonnetje gezet, onder andere met twee VIP plekken bij de feestelijke opening van het Lorentz Lab dat 17 mei zijn deuren opent.

Koop je tickets online