Teylers blij met advies Raad voor Cultuur — Teylers Museum

Teylers blij met advies Raad voor Cultuur

19-05-2016 | Lovend advies van Raad voor Cultuur

Advies van de Raad voor Cultuur

“De raad vindt de manier waarop Teylers Museum zichzelf met nieuwe ogen beziet voorbeeldstellend en van een bijzondere toegevoegde waarde voor het gehele museale bestel.”

(Advies van de Raad voor Cultuur, 19 mei 2016)

Teylers Museum is zeer verheugd met het lovende advies van de Raad voor Cultuur over het Activiteitenplan 2017-2020. De Raad is zeer enthousiast over de plannen om de komende jaren het verhaal over de collecties, gebouwen en geschiedenis in hun samenhang te gaan vertellen.

Directeur Marjan Scharloo: We zijn blij met deze ondersteuning van onze grote ambitie om de belangstelling voor kunst en kennis bij het publiek verder te activeren met onze prachtige erfenis uit de Verlichting. De komende jaren zullen we er hard aan werken om dit verhaal voor een breed publiek toegankelijk te maken.