Teylers Museum weer open — Teylers Museum

Teylers Museum weer open

Dinomakers verlengd t/m 23 augustus

De luiken mogen weer open en het licht in de Tentoonstellingszaal kan weer aan: Teylers Museum mag vanaf 1 juni weer bezoekers ontvangen! We verheugen ons erop je te mogen verwelkomen.

De heropening op 1 juni zal rustig beginnen. Uiteraard moeten we ervoor zorgen dat iedereen veilig is in het museum, zowel bezoekers als medewerkers. Ieders gezondheid staat voorop. Momenteel werken we er hard aan om je museumbezoek aan te passen aan de nieuwe veiligheidsnormen. Zo heeft de overheid verplicht gesteld dat alle bezoekers van tevoren een ticket met tijdslot moeten boeken. Op die manier voorkomen we dat het te druk wordt in het museum. Ook wordt er een vaste looproute door het museum gemaakt. We houden je via al onze kanalen op de hoogte, de voorbereidingen voor deze heropening kosten wat tijd. Op 28 mei informeren we je over de kaartverkoop en nieuwe voorschriften voor je bezoek. Klik hier om je aan te melden voor de algemene nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws.

Dinomakers verlengd t/m 23 augustus

Goed nieuws voor iedereen die Dinomakers nog niet gezien heeft: de tentoonstelling wordt verlengd t/m 23 augustus! Alle bruikleengevers hebben ingestemd met de verlenging en iedereen kan dus nog een kijkje gaan nemen bij de fascinerende tentoonstelling over 200 jaar verbeelding van dino’s en ander prehistorisch leven door kunstenaars en wetenschappers. Helaas zijn groepsactiviteiten zoals rondleidingen, workshops en kinderfeestjes voorlopig nog niet mogelijk. Ook De Lorentz Formule gaat tot nader order niet door.

Een voorzichtige opening dus, stap voor stap, maar we zijn uiteraard blij met deze ontwikkelingen. Graag tot ziens in Teylers Museum!