Informatiebijeenkomst Nalaten aan Cultuur in Haarlem — Teylers Museum

Informatiebijeenkomst Nalaten aan Cultuur in Haarlem

12-10-2023 | op 9 november in de Stadsschouwburg

Nalaten aan een favoriete culturele instelling in Haarlem: denk je daar wel eens over na?
Door na te laten aan cultuur (musea, theater, dans en muziek) geef je toekomst aan de instelling die je dierbaar is. Daarmee worden volgende generaties geïnspireerd. En, het is eenvoudiger dan je misschien verwacht.

Meer weten? Je bent van harte uitgenodigd voor de informatiebijeenkomst op donderdag 9 november om 16:00 uur in het Spiegel Café van de Stadsschouwburg Haarlem (Wilsonplein 23). De toegang is gratis.

Vier notarissen geven deze middag vrijblijvende informatie over erfenissen, legaten en testamenten. Er is gelegenheid voor korte één-op-één gesprekken (speeddates) om specifieke, persoonlijke vragen te stellen. Daarnaast zijn Frans Hals Museum, Stadsschouwburg & Phil Haarlem, de Schuur en Teylers Museum aanwezig om te vertellen waarvoor je nalatenschap kan worden benut. Culturele ANBI’s zijn geen erfbelasting verschuldigd, dus de bedragen komen volledig ten goede aan de kunst voor de volgende generaties. Nalaten is een fantastisch gebaar naar de toekomst.

Deze bijeenkomst bijwonen? Aanmelden kan bij Carla Voorendonk, hoofd Partners & Begunstigers, via cvoorendonk@teylersmuseum.nl of 023-5160968.